31 december 2009

Snart 2010 - hoppas jag klarar det

Nu har bebisen väldigt liten chans att bli en -09:a, det är inte ens 15 timmar kvar innan vi är inne på nya året. Men jag måste också erkänna att den här natten har varit den oroligaste hittills, jag har inte haft värkar eller nått sånt men magen har känts orolig och det har ju givetvis gjort mig oroligt också. jag har bestämt att bebisen ska komma någon gång mellan 6-9 januari och då blir det ju så :-). Om den väntar lika länge som storasyster gjorde så kommer den inte före den 11 januari.

Igår gjorde jag iaf min sista arbetsdag oavsett hur länge bebisen håller sig inne i magen. Det känns lite vemodigt men ändå skönt med lite ledighet. Så jag undrar hur lång tid det tar innan jag erbjuder mig att jobba lite hemifrån. Evelin var bara 3 månader när jag började jobba hemifrån men samtidigt hade jag ju bara ett barn då och det är ju inte säkert att det kommer gå så smidigt med bebisen som det gjorde med henne.

3 kommentarer:

Karin sa...

Nu kommer bebisen säkert att hålla sig inne resten av året! Gott nytt år och knip lite till! Kramar från oss i Strömstad

Kicki sa...

Gott nytt år!
Kram familjen Falk.

Madde sa...

Gott nytt år och lycka till!
Kram Malte med familj