
Visar inlägg med etikett fototriss. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fototriss. Visa alla inlägg
11 april 2010
Fototriss - Liten (för Unicef)
Söndag innebär en ny Fototriss och temat den här gången är Liten till förmån för Unicef. För varje deltagare i fototrissen skänks 1 kr till Unicef och jag har valt att skänka 50 kr. Min triss på temat blir förstås bilder på liten Hannes som snart är 3 månader, här ligger han och kämpar med att hålla upp huvudet.


14 mars 2010
Fototriss - Fullt
Söndag innebär en ny Fototriss och temat denna gång är Fullt, jag har valt att tolka temat med tre bilder på Evelin i olika mössor. För är det något Evelin har fullt av så är det mössor och fler lär det ju bli med mitt syintresse ;-).
Svaret på förra veckans Fototriss som var Gissa temat var givetvis VÅR!
Svaret på förra veckans Fototriss som var Gissa temat var givetvis VÅR!
07 mars 2010
Fototriss - Gissa Temat
Temat på dagens Fototriss är lite annorlunda, det är nämligen Gissa Temat. Kan ni gissa vilket tema jag har valt?


28 februari 2010
Fototriss - Guld
21 februari 2010
Fototriss - Oväntat
Den nya Fototrissen är Oväntat och på det temat tolkar jag in den här vinterns oväntat mycket snö och is. Alla tre bilderna är tagna på vår promenad idag då det var oväntat fint väder.
14 februari 2010
Fototriss - Känsla
07 februari 2010
Fototriss - Inuti
Veckans Fototriss är Inuti, det var inte det lättaste att komma på vilka bilder som passade till det teamt. Typiskt nog så missade jag att kolla vad temat var före jag laddade ur bilder ur kameran idag så jag fick leta i arkivet. Lyktan på första bilden är delvis i snön på bilden och just nu så är den definitivt i snön för den har blivit helt översnöad senaste veckan. De två andra bilderna är blommor som man även ser inuti.




31 januari 2010
Fototriss - På spåret
Veckans Fototriss är På spåret, tyvärr har jag inga hundbilder i datorn så det blir inte någon gammal spårbild på Tindra. Istället blir det spår i sand och snö som får bli veckans trissbilder från mig.
25 januari 2010
Fototriss - Klara, färdiga, gå
Så var det även dagas att köra igång med Fototriss efter en långt uppehåll, veckans tema är Klara, färdiga, gå. Vem kan väl bättre gestalat det temat än Evelin när hon är ute och springer, men här är det 1, 2, 3 som gäller innan starten går. Just nu är det väldigt kul att starta på 1, 2, 3 vad det än gäller som hon ska starta eller vi andra också för den delen.
26 april 2009
Fototriss - Sten
Efter en veckas uppehåll var det dags för Fototriss igen, det nya temat är Sten. Jag har redan visat flera av bilderna sedan förra veckans utflykt till Lunedet/Knappfors och nu var det två till som passade in på detta temat. Om ni vill se fler fototrissare som är med på stentemat så klicka här.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






































