Bloggen är väldigt mycket bortprioriterad däremot är jag flitigare vid symaskinen och i sybloggen. Jag har också nyss öppnat "butik" på Epla, så jag håller på och lägger upp allt som jag har uppsytt där. Titta gärna in i min butik:












Vad trötsamt och jobbigt det är att vara förkyld, just nu känner jag mig som han i "föda barn" reklamen. Tänk att man glömmer så fort för det var ju inte ens ett halvår sedan Hannes föddes.




