08 december 2009

Lite sytid

Tyvärr blir det inte så mycket sytid som jag hade hoppats på nu när jag har skaffat massa tyger, visst finns det tid men orken är inte den bästa när man har en jättemage. Tyvärr orkar jag inte mycket mer än att jobba om dagarna och på kvällarna är jag helt slut. I helgen var jag iaf ledig tre dagar i sträck men då var det ju läge att få fram lite advents/julsaker och dessutom har jag kommit in i "boa-fasen" av graviditeten så en del tid gick åt till rensning också.

Men lite har jag iaf sytt som jag inte har bloggat om ännu, två nya mössor har det blivit och två väskor har jag också lyckats få till. Det är bara mössan nedan som jag har fotat ännu, den ena väskan är hos Evelins dagmamma så jag får väl fota den till helgen.

Evelin tillsammans med moster Hanna i matchande mössor.


2 kommentarer:

Madde sa...

Tar du beställningar kanske ;-) Supersnygga!
Vad lika ni är du och din syster!

Sanna sa...

Håller med madde. Satt just här och funderade på om jag sett dig med glasögon på förut... Sedan såg jag moster. Kanske dags att plocka på mina glasögon :-D