21 december 2009

4 arbetsdagar kvar

Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar i år och med det också tills jag går på föräldraledighet och det känns verkligen välbehövligt. Idag har det varit jättejobbigt att sitta på jobbet hela dagen, det klämmer och värker både här och där. Med tanke på hur jag har hållit på i helgen borde det ju inte vara så jobbigt att sitta vid ett skrivbord eller så kanske det är tackvare det som jag inte riktigt orkar med. Det är tur iaf att vi inte har jättemycket att göra så jag försöker sluta lite tidigare än vanligt, så de senaste veckorna har det blivit 7-7,5 timmars dagar.

Trots att jag har varit jättetrött efter arbetsdagen och knappt orkat lyfta ett handtag nu ikväll har Tobias fixat så att högskåpen i köket är på plats. Det gick fort att få det fixat, från att vi bestämde oss helt i lördags att vi skulle skaffa dem tills att de var på plats nu och det blev jättebra. Det ska blir så skönt att äntligen ha ett städskåp här på övervåningen där allt kan vara samlat, som vi har haft det nu har allt varit utspritt och det har blivit mycket spring i trappan när vi har städat.

Inga kommentarer: