
Visar inlägg med etikett linsbus. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett linsbus. Visa alla inlägg
04 maj 2009
LinsBuS - Blomma
Måndagar betyder ju nytt tema på LinsBuS och veckans tema är Blomma. Det passade mig väldigt bra för jag har fotat flera blommor i helgen. Här är en av de vackra röda rosorna som jag fick av min man i förra veckan.


27 april 2009
LinsBuS - Träd
Veckans LinsBuS är Träd och det är ju väldigt passande för den här veckan, för helt plötsligt har träden blivit så vackra att ta kort på. På bara en vecka har det fullkomligt exploderat här omkring med gröna träd. Visst är våren underbar! Mitt bidrag för veckan är taget idag på ett av träden i vår trädgård.


20 april 2009
LinsBuS - Damm
Så var det ny vecka igen och med det ett nytt LinsBuS, veckans tema är Damm och nog för att det finns en del sånt här hemma så tänker jag inte visa den sortens damm. Detta är en damm (tror jag) vid slussen i Knappfors.


13 april 2009
LinsBuS - Påsk
Så här i påsktider är veckans tema på LinsBuS just Påsk. Mitt bidrag blir en bild från påskafton på Evelin och Lotta framför påskbrasan.


06 april 2009
LinsBuS - Stadig
Så var det dags för ett LinsBuS bidrag igen efter några veckors uppehåll, veckans tema är Stadig. Jag har letat i "arkivet" och hittat den här bilden på Evelin framför brasan i stugan som jag tog i slutet av april förra året. Det där med ordet stadig är ju relativt om man ser på den här bilden.


10 mars 2009
LinsBuS - Sladd
Veckans LinsBuS tema är Sladd och vad kan väl bättre gestalta det temat än ormbot vi har i köket. Tänk om vi kunde hitta en smart lösning på detta så vi slapp se röran.


09 februari 2009
LinsBuS - Tema: Glas
Ny vecka betyder nytt LinsBuS, veckans tema är glas. Så jag bjuder på en god drink från nyårsafton, det är Bacardi Razz med sprite och frysta hallon.


04 februari 2009
LinsBuS - Tema: Reflex
Då var det dags för mig att vara med på LinsBuS för första gången. Veckans tema är Reflex. Mitt bidrag är en bild på Gizmo som jag tog på juldagen, ser ni reflexerna i hans ögon. Gizmo finns tyvärr inte mer, han har återförenats med sin matte min farmor.



Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







