17 december 2009

Underbara motorvärmare

Nu har ju jag lyxen att oftast sätta mig i en varm och snöfri bil på mornarna eftersom jag åker hemifrån efter Tobias och då får ta bilen som står i garaget. Där porten för övrigt också har fjärrstyrning vilket är jättelyxigt, jag behöver alltså inte ens gå ut i kylan efter att ha backat ut bilen. Men idag åkte jag först eftersom Tobias var hemma och vabbade så då fick jag ta bilen som står ute och då är det ju riktig lyx att ha en bil med motor- och kupévärmare. Vi har det dessutom så bra att vi har det i båda bilarna så det spelar ingen roll vilken bil som står ute. Jag har också väldigt tur som har en make som ser till att motorvärmarsladden sätts i på kvällen och att timmern går rätt, hade han inte gjort det hade det nog inte spelat någon roll att vi har mortorvärmare i bilarna ;-).

1 kommentar:

Karin sa...

Håller med om att det inte fel med en varm bil...inte heller att någon ser till att sladden är i...man glömmer ju lätt annars! Tur att även Henrik tar på sig detta hedersuppdrag!