14 oktober 2009

Värsta beslutsångensten

Att jag har beslutsångest när det gäller något jag ska köpa är absolut ingen nyhet för mig. Men bland det värsta är när jag är på hemparty, jag är alltid sist kvar med att bestämma vad jag ska köpa. Som ikväll när jag hade Me&I party så hade jag jätte svårt att bestämma vad jag skulle köpa och då hade jag ändå varit inne på hemsidan innan och försökt spana in vad jag skulle ha. Efter som sagt mycket fundering så blev det iaf en brun tröja med rosa sniglar och en grön plyschtröja med moln på till Evelin. Som värdinnegåva istället för pengar att köpa kläder för valde jag två plagg från tidigare kollektioner, då blev det en godisråttor filt och en blå moln haklapp till bebisen i magen.










4 kommentarer:

petra sa...

vilka fina tröjor:-)

Anonym sa...

Haha man kan nästan tro att vi är släkt för sån är jag med.
Inte när jag var yngre man jag har blivit.

Hanna

Kicki sa...

Jag kan förstå att det är svårt att välja,dom har så himla mycket fint!
Kram!

Sanna sa...

Tack för igår! Tycker du gjorde bra val.

Jag var sugen på cowboytröjorna.

Tack igen för Ullaredshjälpen!