29 oktober 2009

En tegelsten i fickan

Jag klagade ju här för ett tag sedan i bloggen på att min mobil krånglade, den tappade täckningen på de mest konstiga ställen för att sedan bli full täckning igen. Ja det var ju ett tag sedan det började (typ i somras) men först hittade vi inte kvittot så jag kunde inte lämna in den. För några veckor sedan hittade Tobias kvittot och jag fick äntligen lämnat in den. Under den 1½ vecka det tog att få det klart fick jag låna en tegelsten. Men tyvärr lyckades dom inte rätta till felet så nu sitter jag här med en ny tegelsten... Jag längtar tillbaka till min smala telefon som knappt märks när jag har den i fickan.

3 kommentarer:

maria sa...

Har haft precis samma problem med min mobil. Otroligt irriterande. De lyckas inte laga den heller, så jag ger nog upp och skaffar en ny istället...

Rijo sa...

Tack för grattisen!!! Väntar på bilder på mage och på fönsterbyten... =) Kram

Anonym sa...

bra start