12 januari 2009

Någon driver mig till vansinne

Just nu håller någon i min närhet på att driva mig till vansinne, inte ska väl en 1 åring vara uppe och jazza när klockan är 21,30. Att lilla fröken är vaken är ju en sak men hon behöver ju inte var högt och lågt hela tiden. Är det inte sladdarna som dras ur väggarna, stås det i hennes fåtölj helst på armstödet eller så springs det i soffan. Det här är väl straffet jag får för att barnet och pappan softade imorse, de sov till strax efter nio. Jag gjorde ett tappert försök att förbereda inför läggning när kl. åtta, vi softade i vår sängen med några böcker och det gick till en början riktigt bra men sedan ballade det ur totalt.

3 kommentarer:

Madde sa...

He he, känner igen det där! Men som tur är "jazzar" han i 150 fram till 19.30 och sen stupar han!

Ses i morn

Anonym sa...

Sådärja nu börjar det bli lite rättvisa.... bra att ni får känna på hur det är att ha barn ni som är bortskämda med en liten porslinsdocka...:-)

Anonym sa...

vilket härligt foto du har lagt in här..