19 januari 2009

Jag har blivit utmanad

Förra gången var det ju Tindra som blev utmanad och denna gång var det min tur. Jag har blivit utmanad av: Petra

Regler:
  • Länka till den som taggat
  • Berätta sju personliga sanningar om dig själv
  • Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

7 sanningar om mig:
  • Jag tycker det är tråkigt att laga mat.
  • Jag skurar heller toaletter än dammsugar.
  • Jag är morgontrött.
  • Jag har väldigt svårt att slita mig från datorn.
  • Jag är en obotlig gottegris, finns det godis kan jag inte låta bli att äta.
  • Jag är flygrädd.
  • När jag gick i gymnasiet valde jag marknadsföring framför redovisning eftersom det var så tråkigt, idag håller jag på med redovisning hela dagarna och trivs väldigt bra med det.

7 personer jag utmanar:

Inga kommentarer: