07 januari 2010

Vilka är ni kära bloggbesökare?

Eftersom det är så många besökare i bloggen nu så blir jag ju nyfiken på vilka ni är. Det var länge sedan vi körde en "presentationsrunda" här i bloggen. Ni vet ju vem jag är och en massa om mig men jag får ju inte veta vilka ni är om ni inte lämnar en kommentar.

För att lämna en kommentar så klickar ni på texten KOMMENTAR längst ner i detta inlägg, där skriver ni ert meddelande i rutan och under Välj en identitet flyttar ni punkten till Namn/URL och där skriver ni ert namn och ev. webbadress. Hur enkelt som helst, så nu kan ingen av er skylla på att ni inte kan lämna kommentarer ;-).

7 kommentarer:

Theres (fd arb-kamrat) :) sa...

Jag är inne titt som tätt. Nyfiken såklart på hur det går för dig. Om det har kommit någon bebis. Min bebis växer så det knakar. 3 mån nu. Det går fort. Ha det gott! Kram!

Sanna sa...

Jag dräller ju här som vanligt.... :-D men det visste du ju redan!

Emma sa...

Emma 24 år en son Eddie 5 månader den 20:e Januari bor med min sambo Thony 21 år sen har vi en katt Zally bor i Nybro i småland 3 mil norr om kalmar

Kicki sa...

Jag kikar in varje dag,lite extra nyfiken nu på om det kikat ut nån bebis.
Kram!

Karin sa...

Jag brukar kolla varje dag, alltid lika kul att läsa!!!Kram

petra sa...

hejhej jag är här o läser lite då o då:-)
snart har du 2 sötnosar o gosa med:-)
lär inte vara många dagar kvar nu:-)

sofie sa...

ja e inne varje dag=>