25 januari 2010

Tillbaka i vanliga jeans

Det är helt otroligt att jag så här bara en vecka och två dagar efter förlossningen kan ha på mig vanliga jeans igen. Det som är otroligt är inte att jag kommer i dem för det gjorde jag tidigt efter förra graviditeten också, jag kanske ska tillägga att jag innan båda graviditeterna har haft några extra kilon så jeansen är stora. Det otroliga i det hela är att det inte gör ont när jag har jeansen på mig efter förra graviditeten tog det 5 veckor innan jag kunde ha jeans, då provade jag efter två eller tre veckor och var tvungen att ta alvedon eftersom det gjorde så ont när jag haft dem på mig i två timmar. Nu får nästa mål bli att komma i dom mindre jeansen också :-).

1 kommentar:

Madde sa...

Starkt jobbat! Själv har jag inte kommit i mina "gamla" jeans efter att Malte föddes :-(