16 januari 2010

En liten lillebror är född


Efter lång väntan är han äntligen här!

11 kommentarer:

Viktoria sa...

Grattis!!!!!!!!!

Misstänkte att du var inne på BB för du har inte bloggat eller varit på FB.

Hoppas att allt gick bra! Vad ska guldklimpen heta?

Märit sa...

Grattis!

Karin sa...

Grattis till hela familjen! Äntligen! Jag har kollat bloggen och mobilen massa gånger de senaste dagarna men nu så.... och det blev en liten grabb som jag trodde! Ha det så bra en stor kram från oss i Strömstad

Sanna sa...

Härligt jobbat Marina. Han ser jättefin ut. Blir nästan lite snyftig jag :-)

Hoppas allt gått och går bra och när du kommit i ordning och landat vill jag höra ALLT inkl storasysters reaktion.

Ha det super och glöm inte bort att NJUTA av stunden för du vet ju hur fort det går!

Kram Sanna o grabbsen!

Rijo sa...

Grattis till er!! Nu är Evlin storasyster, mysigt! Vad ska han heta lilla killen då??? Kram från mig.

Anonym sa...

Stor grattiskram!!!!!!!
//Anne-Lie med Jack och Micka!

Linn sa...

Grattis till den fine pojken! Är det bara jag eller är han väldigt lik Evelin i munnen?
Kram Linn

Kicki sa...

Stor grattiskram till hela familjen!!!!

Helena sa...

Grattis!!:)

petra sa...

Grattis till lilla sonen:-) vad söt han är:-)

ElinH sa...

GRATTIS!