07 mars 2010

Ett Foto I Timmen 2010-03-06

6:39 - Evelin tyckte att det var dags att stå upp, hon ligger i soffan och ser på Barnkanalen och jag håller henne sällskap.

7:37 - Sitter kvar i soffan, nu med en liten kille som sällskap.

7:56 - Har läst klart Barnens dag i Bullerbyn för Evelin.

9:04 - Det är dags för en dusch.

10:22 - Packning av skötväskan pågår.
10:52 - Evelin myser i vagnen innan hon somnar, vi är på väg till mina svärföräldrar.

12:01 - Har kommit hem till svärföräldrarna, väntar på att maten ska bli klar.

13:01 - Evelin pysslar lite tillsammans med sina kusiner efter maten.

13:42 - Hannes har fått Minfom (för magen) och nu ammar jag honom.

14:55 - Vi är i pulkabacken, kusin Arons mormor har virkat en OS-mössa till honom.
15:35 - Tillbaka hos svärföräldrarna. Evelin har fått lördagsgodis, tur för mamma och pappa att hon inte ville ha :-).

17:19 - Hannes snackar lite med farmor.


18:38 - Hemma igen och tittar på Barnen i Bullerbyn.

Sedan tog fotodagen slut, för det blev en tupplur när Evelin skulle läggas och sedan några timmar framför tvn/datorn och det är ju inte så kul att ta kort på.




3 kommentarer:

Helen sa...

fin dag, och vilken fin mössa.... :) önskar jag kunde virka..

Helenl

sunni sa...

Kikar in din EFIT dag,ser ut som ni haft en trevlig dag =)

Annika sa...

hej kollar in din EFIT-dag, gullig bild med bebisen och mormor, välkommen in till mig