02 mars 2010

7 år av saknad

Idag har det gått 7 år sedan mamma lämnade oss, det har gått en hel evighet sedan dess men ändå så känns det som igår. Nu har jag insett att tiden inte läker alla sår men man lär sig att leva med dem. Jag är väldigt tacksam för den tid jag fick tillsammans med mamma och jag tror att hon är väldigt stolt över mig och mina syskon idag där hon sitter i sin himmel. Hon har fått två fina barnbarn och ett tredje är på väg och i sommar ska hennes yngsta dotter gifta sig. Inte nog med det så åkte Hanna Tjejvasan i lördags och det har även mamma gjort. En av mammas första frågor när hon vaknade upp från operationen den 13 december var om dom trodde att hon skulle kunna åka nästa Tjejvasa. Det var en självklarhet att hon skulle besegra cancern och hon gav aldrig upp men den var starkar än henne.

Mamma och Wilja sommaren 2000


3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint skrivet som varje år. Tiden går fort men ibland känns det som igår.
Hanna

Anonym sa...

Fint skrivet som varje år. Tiden går fort men ibland känns det som igår.
Hanna

Karin sa...

Eva-Lena är garanterat jättestolt över både er och sina superfina barnbarn.....jag tänker på er, Kram