02 november 2009

En soffa på min önskelista

Jag är väldigt sugen på en ny soffa till vårt vardagsrum. Vi skulle verkligen behöva en större för i den vi har nu kan bara tre personer sitta bekvämt, så om vi har besök så blir det ofta att vi går ner och sätter oss där fler får plats. Jag och Tobias är väldigt överens om att vi behöver en ny soffa, men tyvärr är vi inte riktigt överens om hur högt på priolistan den kommer. Men det är nog bara att inse att jag trots allt måste hålla med om att en ny varmvattenberedare står högre upp på listan även om jag inte vill. För en varmvattenberedare på 33 år har nog trots allt sett sina bästa dagar.

En sådan här soffa skulle jag vilja ha, helst av allt skulle den vara i skinn men då blir den ju väldigt mycket dyrare. Just den här soffan kommer från Chilli och heter Miami, jag har provat den och den är väldigt skön att sitta i.

2 kommentarer:

Kicki sa...

Väldigt snygg soffa!!!

Märit sa...

Ser ut som våran!