16 november 2009

50 dagar kvar

Idag är det 50 dagar kvar till "beräknad nedstigning" (jag vet det heter inte så), eller om man hellre räknar veckor 32 +5. Nu känns det mycket bättre än när jag gjorde senaste maguppdateringen, det känns som att magen har sjunkit lite vilket innebär att det inte är lika tight upp till. Nu kan jag t.o.m. ha BH på mig hela dagarna och det är ju inte illa det, däremot gör det fortfarande ont när jag åker bil.

Det känns som att de här 50 dagarna kommer gå väldigt fort särskilt med tanke på att jul och nyår ska hinnas med först. Snart är det ju första advent och då är det ju inte så länge kvar till julafton och sedan är det ju direkt nyår och efter det är det dags för bebisen att titta ut.

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html

..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)