06 oktober 2008

Så irriterande

Det är bara så irriterande att inte den andra bloggen fungerar, den har inte fungerat på snart 3 veckor och jag får inget meddelande om vad som händer med den :-(.

Jag som trodde att det skulle vara säkrare att ha bloggen på ett ställe som man betalar för än alla dessa gratisbloggar (dom den här). Iof betalar jag ju inte för själva bloggen men man får men den tjänsten när man har one.com som webhotell.

Det allra tråkigaste med att inte bloggen fungerar är att jag börjar bli nervös över att det jag skrivit i den inte kommer tillbaka. Eftersom mycket av vad som har hänt under Evelins första år har jag bara skrivit i den och man kommer ju tyvärr inte ihåg allt :-(. Men än så länge har jag hoppet kvar och tror att det finns kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men oj.. så långt har inte jag tänkt..
Ska sätta mig så fort jag får tid & kopiera allt jag skrivit i Moas blogg..
Fy, tänk om allt försvinner.
Hoppas verkligen att grejerna e kvar, annars borde dom väl kunna leta upp det åt dig?