26 oktober 2008

Mammas 56 årsdag

För ett år sedan idag startade jag min första personliga blogg och andra inlägget jag skrev i den var om saknaden av mamma på hennes 55 årsdag. Idag skulle det alltså varit mammas 56 årsdag och nu är det snart 6 år sedan hon dog.

Trots att det har gått så lång tid sedan hon dog har saknaden bara blivit större sedan jag själv blev mamma, men jag är ändå väldigt tacksam över att hon var min mamma. Eftersom hon var den underbara person hon var tror jag gör mig till en bättre mamma till Evelin.

Idag har vi varit och hälsat på hos mormor och morfar, Evelin visade sig från sin allra underbaraste sida och dom var så glada över att se henne gå för första gången. Så jag tror ändå att hon förgyllde deras enda dotters födelsedag.




Denna låt får mig att tänka på mamma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin låt..
förstår att det måste vara svårt med saknaden..
Jag vågar inte äns tänka på hur jag hade mått nu om min mamma inte hade överlevt när hon vart sådär akut sjuk.
Kram

Mirrekex sa...

Ohhh vad fint det var här. Hoppas att allt är bra. Kram mirrekex.se