31 augusti 2009

Hur svårt kan det va?

Vi har haft två MP3-spelare liggandes hur länge som helst, så jag tänkte att det måste ju vara perfekt att fylla en med musik till Evelin att ha på flygresan. Men det var verkligen lättare sagt än gjort, jag trodde verkligen inte att det skulle vara så svårt som det var. Tänk vad fel jag hade, nu kanske jag hade klurat ut det lite fortare om jag hade haft Media Player på den här datorn. Ikväll lyckades jag äntligen få till det när jag väl bytt till den andra datorn där det finns Media Player, då var det ju hur enkelt som helst helt plötsligt.

Nu gäller det ju bara att Evelin ska vilja lyssna på musik i små hörlurar, hon tycker ju väldigt mycket om när vi sätter på musik här hemma. Vi får väl ha "hörlurarträning" varje dag den här veckan så hon är förberedd när vi ska flyga :-).

Inga kommentarer: