15 augusti 2009

Det närmar sig

På måndag är det bara 3 veckor kvar tills flyget till Cypern går från Örebro flygplats. Det ska bli så skönt och komma iväg på en härlig semester. När jag berättar att det sak bli så skönt att inte lämna hotellområdet på hela veckan tror min omgivning att jag är ironisk, men det är jag verkligen inte. Riktigt skön semester är när man inte behöver göra något, bara ligga och softa, bada i poolen och havet och äta massor med god mat. Det är både lite tur och otur att jag är gravid, för då kan jag ju inte smutta på alla goda drinkar men jag kan ju lägga på mig massor med extra kilo utan att det märks ;-).






3 kommentarer:

petra sa...

vi åker också utomlands om ca 3 veckor..fast till rhodos..
hur länge är ni borta?
vi blir borta en vecka.
men vi längtar så:-)

Sanna sa...

Är inte nå avundsjuk alls .......... Hrm..... :-)

maria sa...

Ja, det finns ju både fördelar och nackdelar med att vara gravid =)