02 september 2009

Stora tjocka magen

Under dom senaste veckorna har magen växt något otroligt mycket flera på jobbet och även Tobias har sagt att den har blivit så stor så det märks skillnad från dag till dag. Givetvis märker jag ju också själv hur stor jag har blivit också, oftast är inte magen ivägen ännu men när jag äter tar den i bordet. Det som oroar mig mest med att magen har blivit så stor är vart det ska sluta, idag har jag gått 22 fulla veckor. Så magen har 4 månader till på sig att växa... Skulle magen fortsätta att växa i det här tempot kommer jag bli gigantiskt stor.

Det ska bli spännande att se hur det kommer fungera på flyget nu när vi åker till Cypern. Evelin är ju inte 2 år ännu så hon får ju inget eget säte på planet. Förra året gick det väldigt bra på vägen ner eftersom det var kväll, hon var ett år yngre då och jag var ju mycket mindre. På hemvägen hade vi turen att få ett eget säte till Evelin eftersom planet inte var helt fullt. Tobias tycker även utan barn i knät att det är jobbigt trångt att flyga eftersom han är ganska lång. Så Tobias har tjatat länge på mig att vi ska boka säten med extra benutrymme men jag har tyckt att det har varit onödiga pengar. Men nu har han äntligen lyckats övertala mig och jag är väldigt nöjd över det.

Inga kommentarer: