20 september 2009

Garderobsrensning pågår

Idag har jag påbörjat projekt garderobsrensning, man kan säga att det är mer än välbehövligt eftersom vår garderob inte har rensats ordentligt sedan vi flyttade hit för snart 3 år sedan. Jag har gått igenom alla mina kläder och där fanns det både helt oanvända som aldrig kommer användas och även de som inte används på minst 4-5 år. Det fick bli fyra högar, en med kläder som jag kan använda nu, en med sånt som troligtvis kommer passa när bebisen är född, en med sommarkläder och en stor hög med släng-/skänkkläder.

Nästa trave i garderoben att ta tag i är Tobias kläder och sedan har vi även alla dom där sängkläderna och handdukar som behöver sorteras och rensas. Det här tar nog tid att bli färdig med...

1 kommentar:

Karin sa...

Vad duktig du är, rensa bland kläder skulle jag verkligen oxå behöva göra....