13 februari 2009

Partyt igår

Det blev ett jättetrevligt Me & I party igår, så kul att det var så många som kom. Evelin fick följa med eftersom hon var lite gnällig och Tobias inte mådde så bra. Hon skötte sig bra hela kvällen och på vägen hem somnade hon i bilen helt slutkörd, det är jobbigt att hålla på och charma så mycket ;-).

Till Evelin köpte jag kläderna på bilderna nedan och till mig blev det en tunika från förra säsongen så den har jag ingen bild på.

Tack för en trevlig kväll tjejer!












Bilderna kommer från Me & I's hemsida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh den klänningen gillade jag också. Den ska jag köpa till Moa när jag har träff. Samt den vita med bla. bruna ringar på.

Kommentar ifrån Viktoria

Anonym sa...

vilka fina kläder:-)
jag köpte en tröja till danne
med formel 1 bilar..
Det var jättemysigt på din me&i träff:-)
o Evelin är ju så söt.
kram