26 februari 2009

Äntligen tillbaka på rodden

Efter två månaders upphåll har jag äntligen kört första roddpasset idag. Att det har blivit så långt uppehåll har berott på att dom tog bort just de tre pass som jag brukade växla mellan och då tappade jag lusten. Men nu har jag hittat iaf hittat det här passet som passar någorlunda. Jag har även försökt att hänga med Madde och träna motionsmaskiner på gymet men jag har inte tillräckligt bra karraktär för att komma iväg på det. Dessutom trivs jag väldigt bra med rodden som träningsform, man blir så skönt trött utan total blodsmak i munnen.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Skönt att komma igång lite. Själv har jag fått ta en liten paus i tränandet... efter en gång...! Vill ju gärna men livet kommer liksom emellan!

Virkad och Vrickad sa...

Vilken fin blogg du har.. hittade dig i bloggtråden på FL =) Kram