02 februari 2009

Fototriss - så här ser det ut där jag är idag

Veckans fototriss är lite annorlunda, det är "så här ser det ut där jag är idag". Typiskt att jag inte såg vad det var för tema redan igår eftersom jag startade dagen i Fjällbacka och sedan åkte genom Grebbestad. Där finns det bra mycket finare omgivningar än i Karlskoga iaf. Vill du se andra fototrissare på detta tema får klicka här.

Vårt hus sett från skogen.

Fåglarnas hus sett från gräsmattan på baksidan.

Vår sjöutsikt från altanen.

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hejsan.
Fina bilder.
Gillar tvåan bäst.
Synne.

Anonym sa...

Men det var ju hur fina bilder som helst tycker jag! Milla

Anonym sa...

Fint ni har det. Min favorit blir fåglarnas hus

Susanne Lindén sa...

Fina bilder på veckans tema! Favoriten blir fåglarnas hus.
Ha det gott!