08 februari 2009

Ett Foto I Timmen 09-02-07

Egentligen var det Ett Foto I Timmen den 6 februari men eftersom jag jobbade i fredags och det känns meningslöst att ta kort då så därför gjorde jag det igår istället.

Evelin hjälper (eller skälper) mig att tömma diskmaskinen.

Evelin hjälper (eller skälper) mig att vika tvätt och provar halsband samtidigt.

Jag packar ner lite leksaker till Evelin.

Vi parkera utanför Net on net, blev inget handlat där.

Äter supergod lunch på Shangai i Örebro.

Sitter i bilen mellan Örebro och Marieberg.

Vi parkerar utanför Andreas och Marias hus.

Evelin tittar på filmklipp i pappas telefon.

Är ute och åker pulka.

Efter pulkaåkning och promenad är det skönt med en varm brasa.

Lyssnar på musik på Andreas och Marias dator.

Evelin leker med sina bilar.

Andreas och Evelin ser på Melodifestivalen.

Resten av kvällen tillbringades i soffan tittades på Melodifestivalen och när den var slut åkte vi hem.

Inga kommentarer: