09 juni 2009

Tänk på vad du bloggar om

Idag fick jag ett mail från Fuji Direkt som startade så här:

"Hejsan Marina
Ser att du skrev att du var nöjd med Fujidirekt (trots trogen Extrafilm-kund ;-)
Som tack för det så vill jag ge dig en gratis Fotobok Briljant hos www.fujidirekt.se/fotobok"

Detta mail fick jag eftersom jag skrev detta inlägg för några veckor sedan. Samtidigt som jag tycker att det var väldigt trevligt att få denna uppskattning för att jag har skrivit positivt om dem så känns det också lite skrämmande. Visst vet jag att detta är en öppen blogg som kan läsas av precis vem som helst i hela världen och man kan hamna här efter de mest konstiga Googelsökningarna (det kan jag se i min besöksräknare). Det jag vill komma till är att det blir lite som ett uppvaknande över att alla som vill kan följa minsta lilla ord jag skriver.

Så det är väl tur att jag inte använder min blogg för att spy ut massa galla över allt och alla. Så det finns inte så mycket som kan hållas emot mig om någon blir min ovän och börjar granska min blogg ord för ord för att hitta allt som kan vändas emot mig :-).

Inga kommentarer: