09 juni 2009

Fruktar ett mobilhaveri

Jag har insett att min mobil håller på att ballaur, den tappar teckning utan anledning så att det är jättesvårt att prata i den :-(. Det är ju inte särskilt kul med tanke på att den bara är 10 månader gammal och det är 1,2 år kvar på bindningstiden. Ja, jag vet att det var dumt att binda den så länge men eftersom den var ganska dyr och jag inte ville ha för höga månadskostnader på den så var jag så korkad och valde lång bindningstid. Nu är det bara att hoppas att det är ett fel som garantin gäller för, om det inte är det så kostar bara felsökningen och frakt ca 500 kr... Förutom att det är fel på telefonen just nu så är jag väldigt nöjd med den, visst kameran är inte den bästa men jag gillar att den är så tunn och att den är brun :-). Dessutom har den ju fungerat helt utan problem fram tills nu. Det är en Sony Ericsson W890i.

1 kommentar:

Sanna sa...

Min mobil höll på likadant plus att den stängde av sig helt och hållet mitt under samtal så det bara var att starta om allt. Visade sig vara någon mjukvara som behövdes installerades om. Irriterande! Tycker att telefonerna blir sämre och sämre i kvalitet för varje ny modell jag får. Men det är klart, funktionerna är ju fler och roliga!

Läget annars? lite tyst på bloggen :-)