05 mars 2009

Det är inte så dumt med Facebook

När jag registrerade mig på Facebook för lite drygt ett år sedan tyckte jag i början att det var jättekul att "träffa" på alla gamla vänner och människor man stött på genom livet igen. När jag blivit vän med alla som jag kunde hitta så tappade jag helt intresset för Facebook och var bara där inne och tittade lite sporadiskt. Men i höstas upptäckte jag helt andra sidor med Facebook och är numera där inne en sväng en gång om dagen. Man får alltid reda på något nytt intressant, kanske träffar på någon vän eller får reda på något som man inte hört om innan. Tänt att så mycket information kan ges på bara en rad. Så numera är det inte ovanligt att jag säger "det så jag på Facebook". Så för er som inte har upptäck Facebook ännu, det är inte försent att hoppa på tåget ännu och få senaste informationsflödet ;-)

Inga kommentarer: