29 september 2008

Saknad blogg

Anledningen till att jag började med denna tillfälliga bloggen är främst för att jag hade en väldigt blogglust, den kom precis när bloggen slutade fungera. Faktum är att jag t.o.m. höll på att skriva ett blogginlägg när bloggen lade av. Men en annan anledning till att jag började med den här bloggen är att bloggen har varit saknad bland mina läsare, även om det inte skrivs så många kommentarer i bloggen så har jag tydligen läsare ;-).

Jag hoppas att alla trogna läsare hittar till den här bloggen också, jag har försökt skriva in adressen på alla möjliga ställen och meddelat dem som jag har mailadresser till.

En klar fördel med den här bloggen jämförelse med den andra är att jag kan ha besöksräknare i den och det har jag givetvis skaffat. Så nu kan jag hålla koll på hur många besökare jag har här i bloggen även om kommentarerna lyser med sin frånvaro. Men det gör ju inget kom ni kommenterar även fast det finns besöksräknare :-P.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja din blogg har jag verkligen saknat:-)
det är roligt o se hur många besökare man kan få..
jag hade 32 besökare igår,det måste vara mitt rekord någonsin:-)

Anonym sa...

fin du har gjort bloggen=) kul o kunna läsa igen=)