29 september 2008

Kläder från Lollopard

I förra veckan var det halva priset på reapriset på Lollopards kläder, de har både riktigt sköna och färgglada kläder ffa till barn men även lite till mammor och pappor också. Eftersom det var så billigt kunde jag inte låta bli att beställa även om det inte fanns några kläder som passade Evelin just nu, hon har iof redan en body och en klänning från Lollopard som passar nu så därför passade det ju bra att jag beställde i nästa storlek. Jag beställde även en t-shirt till mig men den hann ta slut och en t-shirt till Tobias som dom skickad i fel storlek :-(.

På onsdag kommer Lollopards nya kollektion, den ser jag verkligen framemot även om jag förmodligen inte köper något från den före det blir rea ;-).

Här kommer bilder på de kläder som jag har köpt till Evelin:



Inga kommentarer: