
- Posted using BlogPress from my iPhone












Nu har jag startat en tävling på min Facebook sida för Tinni syr. Klicka på bilden för att komma till sidan, gilla den och var med och tävla.

9:06 Evelin "syr" med en stor pincet och konstaterar "vi kan vara två mammor som syr" :-)
10:38 Evelin degar och jag surfar på andra sidan bordet.
11:15 Vi har tältare i vårt vardagsrum.
13:50 Vi är ute i 1½ timme i det härliga vintervädret, tur att de -20 graderna som var i morse har försvunnit.

