18 februari 2011

Nyklippt liten kille

Det kanske inte är så svårt att vara frisör trots allt ;-), jag som alltid har trott det. På Evelin har jag bara klippt luggen men på Hannes blir det ju lite mer att "hålla efter" om man inte ska gå till frisören. Här i veckan tyckte jag att han var alldeles för långhårig så jag gjorde ett försök, hade det misslyckats kunde ju en frisör ha rättat till det. Först såg det riktigt illa ut i nacken, det var hackigt och spretade åt alla håll men efter ett bad blev det faktiskt ganska fint. Han har en riktigt stor virvel i nacken och den syns faktiskt inte lika tydligt nu när det är kort. Som ni ser på förebilden längst ner så var det väldigt mycket hår som åkte av.

Helt nyklippt


Nästan inget hackigt syns längre.


Före


2 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej!! sökte på "bloggar i Karlskoga"...fann en heldel, bla din blogg!!
Âr från kga men bor nu i Norge sen 11 år.
Lite kul o hälsa på hos andra karlskogingar!
Fina saker du syr ;o))

ônskar dig en fin helg, klem Anna

Marina sa...

Tack!

Jag bodde inte i Karlskoga på "den tiden", har bott här i 6 år :-).