26 augusti 2010

Bärbar DVD

Evelin fick en bärbar DVD i julklapp förra året, tyvärr blev det inte den succé som vi hade hoppats på. Visst tittar hon på den ibland men med tanke på hur klistrad hon kan vara vid tvn hemma så är det ytterst lite hon vill se på film när vi åker bil.

Men i början av sommaren kom jag på att jag ju kunde använda DVDn till min Sex and the City box som jag inte har tagit mig tid till att titta på tidigare. Det är ju inte så många i familjen (läs bara jag) som är vill se SATC så är det ju inte så ofta man får tillfälle att se på dom. Så istället för att avsluta kvällen med en god bok har det blivit ett eller ett par avsnitt med bruttorna i stan.


2 kommentarer:

Sanna sa...

Lyllo dig som har boxen... det vill jag med. Finns det någon chans att jag får krypa ner mellan dig och Tobias och titta på den jag med?! ....fniss!

Marina sa...

Det är redan fullt i sängen ;-), men boxen finns till utlåning om du vill.