11 november 2008

Morgonhumör

Idag fick Tobias sig en slev av mitt dåliga morgonhumör, det har hänt några gånger nu sedan han började vara hemma. Jag har inte tänkt så mycket på att jag har så dåligt morgonhumör eftersom jag alltid brukar vara ensam på morgonen och inte har någon att bli irriterade på. Tyvärr blir det ju inte bättre av att han ska påpeka att jag har dåligt morgonhumör och att jag borde stå upp tidigare så att jag inte blir så stressad och irriterad. Det är ju inte direkt läge att ta det när jag redan är irriterad. Jag tror iof att jag låter mer irriterad än vad jag är på mornarna men det tror tyvärr inte min man.

Egentligen är väl inte mitt morgonhumör någon nyhet eller vad säger du pappa ;-), vi tampades ju i ganska många år på mornarna när jag skulle upp till skolan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har visst oxå ett helsikes morronhumör har ja hört ;)
ja läser din blogg men alltsomoftast med Moa i knät så därför skrivs det inte alltid ;)
SKa bli bättre på det! Vet ju själv hur jag ogillar att se att många varit inne & läst men få skriver
//
Malin

Anonym sa...

Been there, done that :-D